
Current projects:
The Beauty of Culture Heritage – Społeczne Integracyjne Liceum Ogólnokształcące Amigo (coordinator), Wrocław POLAND; Collège des Iles de Loire, Saint Sébastien Sur Loire, FRANCE; Erdem Beyazıt Anadolu Lisesi, Gölbaşı, TÜRKIYE; Yunus Emre Anadolu Lisesi, Bornova, TÜRKIYE
PUZZLE
France:
Nantes centre: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=007b1a3b56cb
Nantes centre. Passage Pommeraie : https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=07aaaf14885d Port de Nantes: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0900033158eapol
Château des Ducs de Bretagne https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0cc2b5e5283f
Cathédrale de Nantes https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3c20eaa997f0
Turkey:
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=07667ef561a7
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=07566514fe07
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2868a4674d5b
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=03ae08756d0e
Turkey:
https://padlet.com/seraposkanyahoo/yeal-jigsaw-puzzles-new-a2fac0xmtmm7qtvj
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=07566514fe07
https://padlet.com/seraposkanyahoo/yeal-jigsaw-puzzles-new-a2fac0xmtmm7qtvj
QUIZZES
Polska:
https://view.genially.com/671fbe5d812b4de71c2d8ebd/interactive-content-wroclaw-quiz
Francja:
https://padlet.com/gwenndelmas/la-beaut-du-patrimoine-france-nantes-tgkd30lns2xo8oay
Energy Savers: Empower Efficiency, Light Up the Future! – Lycée polyvalent Institution Saint-Malo La Providence (coordinator), Saint Malo, FRANCE; IES Fernández Vallín – (coordinator)r, Gijón, SPAIN; Społeczne Integracyjne Liceum Ogólnokształcące Amigo, Wrocław, POLAND; Radviliškio Lizdeikos gimnazija, Radviliškis, LITHUANIA; 1ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΛΟΝΗΣ, Καλλονή , GREECE
Finished projects:
– „The Necessity of Water”, Liceul Tehnologic „Inaltarea Domnului”, Slobozia Rumunia, Secció d”Educació Secundària de l”IES Sivera Font, L’Alcúdia de Crespins Hiszpania, IES LA CANAL, Petrer Hiszpania, Liceul Tehnologic „Inaltarea Domnului”, Społeczne Integracyjne Liceum Ogólnokształcące „Amigo”
– „Cuisine and Culture of my Country”, Vali Münir Raif Güney İlkokulu, Odunpazarı Turcja, Społeczne Integracyjne Liceum Ogólnokształcące „Amigo”
– „ITC, Sport and Health”, SCOALA GIMNAZIALA SFANTUL APOSTOL ANDREI, Buzău Rumunia, Arpagedik İlköğretim Okulu, Hatay Turcja, GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT ,,CEI SAPTE PITICI” , Buzău Rumunia, Εκπαιδευτήρια Μπουγά – ΔΗΜΟΤΙΚΟ, Kalamata Grecja, Agrupamento de Escolas de Castelo de Paiva, Castelo De Paiva Portugalia, Społeczne Integracyjne Liceum Ogólnokształcące „Amigo”
– „Cards Written on Special Occasions”, Cumhuriyet Ortaokulu, Islahiye Turcja, Społeczne Integracyjne Liceum Ogólnokształcące „Amigo”
– „Our Teen Reporters”, Escola Secundária Rainha Santa Isabel, Estremoz, Estremoz Portugalia, Karadeniz Ereğli Anadolu Lisesi, İzmir Turcja, Osnovna škola Retkovec, Zagreb Chorwacja, Collège Ernest Perrier de la Bathie, Ugine Francja, CENTRUL SCOLAR DE EDUCATIE INCLUZIVA NR.1, Bistrița Rumunia, Karadeniz Ereğli Anadolu Lisesi, İzmir Turcja, Społeczne Integracyjne Liceum Ogólnokształcące „Amigo”
– „E-twinning All Year Round”, Geschwister-Scholl-Realschule, Betzdorf Niemcy, 17Δημοτικό Σχολείο Σερρών, Serres Grecja, Społeczne Integracyjne Liceum Ogólnokształcące „Amigo”
– „Traditions and Cuisine in my Country”, Základná škola Rajčianska 3, Bratislava Słowacja, Sultan Hatun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Sinop Turcja, Społeczne Integracyjne Liceum Ogólnokształcące „Amigo”
– „WLoveOACH (WeLoveOurArtisticandCulturalHeritage” ze szkołami: Yerevan High School N 198, Երևան Armenia, Agrupamento de Escolas Emídio Garcia, Bragança Portugalia, Społeczne Integracyjne Liceum Ogólnokształcące „Amigo”